pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Nytt beroende =D

Så då har man varit sjuk en vecka och legat hemma sen i torsdags.
Åkte ändå till dansen i tisdags och tittade på eftersom jag var så vrålförkyld. Tänkte att man lär ju sig iaf något genom att titta istället för att stanna hemma och jag gillar ju dansen och vill utvecklas.
Dålig idé. Fick sitta på mina egna händer ibland för att inte hoppa upp och dansa ändå och speciellt när de övade på nya saker. 
Samma har varit med sången. Haft uppehåll med röstövningarna nu i en och en halv vecka pga min förkylning, men tro fan att jag kommer på mig själv med att sjunga iaf. 
Det börjar klia i mig inifrån själen nu. Jag vill sjunga!!! Smådansa kan jag göra för att stilla dansbehovet, men jag kan inte direkt nynna eller något annat eftersom alla ljud kan skada halsen.
Så nu får jag allt bli frisk!!!
Hittade lite inspelningar jag gjort tidigare och det hjälpte ju inte mitt kliande sångbehov mindre. Vill bara öva ännu mer och spela in ännu mer.
https://soundcloud.com/jenny-skoog-1
 
Tror jag snöt mig säkert 1000 gånger om dagen dem senaste 4 dagarna. Hur mycket får det egentligen plats i näsan??????
A toilet paper nose blowing hat - hade varit nödvändigt
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: