pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Aha upplevelse

Det känns som att allting Jossan har sagt börjar falla på plats nu. För varje dag som går, så får jag mer och mer insikter. För varje händelse som uppstår så känner jag igen mig från tidigare händelser och poletten börjar falla ner. ''Jaha! Vad det såhär hon menade.''
Jag tror det har att göra med att hon har tagit saker i stunden när situationer har uppstått, vilket nu gör att när liknande situationer uppstår så kan jag känna igen dem.
ÄNTLIGEN!!! Äntligen börjar jag förstå. Jag påminner mig också hela tiden om att vara medveten om mig själv och öppen. Självklart fastnar jag ibland, men det blir färre och färre tillfällen och för varje gång tar det mindre och mindre tid innan jag tar mig ur det =)
 
Är otroligt tacksam över att jag har Joséphine i mitt liv och för att jag kom hit och fått stanna här.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: