pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Det fina i att vara ödmjuk

Idag fick jag känna på något helt nytt. En helt ny känsla som var som ett uppvaknande för mig.
Hjälpte någon idag och lyckades med detta utan att ta över helt och hållet för en gång skull =D
Jag bara stod bredvid och förklarade enbart när det behövdes, svarade enbart på frågor som ställdes, visade enbart när det behövdes och lät sedan personen få göra proceduren själv. 
Fan vad jag fick hålla fingarna i styr för att inte ta över haha, men känslan efteråt vad helt oerhörd. Känslan jag fick när jag såg någon växa över att ha klarat det, att jag var delaktig i det och jag fick känna att någon faktiskt hade lärt sig något...utav mig!! =D
Jag kunde känna mig duktig och kunnig utan att behöva vara överlägsen, utan att ta över och göra allt själv. Jag kunde känna mig duktig och kunnig trots att jag var ödmjuk. Det är helt otroligt =D
Tack Joséphine <3 <3 <3
Jag lär mig något nytt varje dag och för varje gång jag pratar med någon, så blir jag en erfarenhet rikare. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: