pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

En insikt

Jag kom att tänka på en sak idag. 
Innerst inne har jag alltid haft en önskan om hur jag vill att saker och ting ska bli, hur jag vill ha det och hur jag vill forma saker.
Det fick mig att börja tänka...kanske är det så att jag omedvetet medvetet skapat även dem allra hemskaste situationer i mitt oförståndiga försök att få saker att bli som jag vill, men eftersom jag inte vetat hur jag ska forma det enligt min önskan, så har det istället fått hemska konsekvenser...för alla parter.
 
Just nu kan jag inte mer än känna medlidande för alla som ovetande och ofrivilligt varit inblandade. Även om denna insikt aldrig kan rättfärdiga andras beteende, så känner jag mig ändå som boven i dramat.
Har på tal om annat fått en praktikplats!! =D 
En lunchrestaurang i knalleland. Känns lika underbart som skrämmande, men det kommer att gå superbra det vet jag. Ska dit imorgon igen och ha ett till möte.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: