pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Bra jobbat Jenny

Var på arbetsträningsintervju igår och jag gjorde tydligen riktigt bra ifrån mig. =D
Jag tänkte på allt som Jossan berättat och förklarade som det var. Varför jag bor hos henne, vad som hänt innan och vad jag har för diagnoser.
Lämnade däremot inte ut mitt tidigare missbruk och självmordsförsöken, för jag kände att det hade de faktiskt inte med att göra. Men de var väldigt förstående, tyckte det var jättebra att jag var ärlig, sa att jag verkade vara en ''go tjej'' och att de trodde att jag skulle passa in väldigt bra bland dem som arbetade där. De pratade om vilka tider som skulle passa bäst för mig att arbeta och hur de skulle lägga upp arbetsuppgifterna, så det kändes verkligen som att de var positiva till att ha mig där =D
Har nog aldrig varit så stolt över mig själv, som jag är just nu. Tidigare skulle jag aldrig kunnat berätta saker så som jag gjorde igår. Antingen hade jag lämnat ut alldeles för mycket eller alldeles för lite om mig själv. 
 
Så bra jobbat bäste Jenny!! Klapp på axeln och dunk i ryggen.
 
 
Sen var det dans igen. Vi körde lite lindy hop och det verkar jättekul faktiskt och fort går det hehe.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: