pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Det regnar...JÄTTEMYCKET!

Är lite låg i humöret idag också, men det är bättre än igår. Hade tänkt mocka hagen idag, men icke då. Himlen hade bestämt sig för att öppna sina falluckor och låta regnet ösa ner. Hundarna satt i stallet och frös, så vi fick kura ihop oss allihop under min jacka. Tillslut slutade de skaka och lade sig ner och sov. Det var jättemysigt, men jag fick ju inte så mycket gjort i detta stillasittande läge, så jag beslutade att gå hem med vovvarna. Vi blev så blöta vi bara kunde bli. Nä får nog bli en innedag istället. Dra ut höbalen t.ex, kanske lite vårstädning. OJ!! Tittade ut genom fönstret nu och se!! Solen vågar kika fram lite, men tror den är rädd för att visa sig helt idag, för det skulle regna mer sen. Nu tänkte jag passa på att springa bort till stallet medans det fortfarande är uppehåll. Får fortsätta skriva sen.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: