pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Fegat ur

Skulle varit på ridskolan igår, men jag fegade ur.
Jag kände att jag inte var tillräckligt psykiskt stark för att kunna stå upp för mina åsikter, ifall hästen jag fick hade ont någonstans, så jag blev hemma istället. Känner det lite som ett nederlag, men jag gör mitt bästa för att tänka positivt. Om jag inte hade klarat av att säga ifrån, så hade hästen fått lida och det är aldrig ok.
 
Blev klar med diplomen i förrgår till Bifrost och Hidalgo.
Bifrost fick detta 
 
 
Och Hidalgo detta
 
 
Det tog sin lilla tid. Eftersom vi inte har någon färgskrivare hemma, så fick jag fylla i alla färgdetaljer för hand =P
 
Blev ju bjuden på middag igår på Thai Silk. Vilket ställe!! Så många vackra detaljer överallt utan att bli plottrigt. Otroligt bra service, god mat till ett verkligen ok pris och så mysig restaurang allt igenom.
Det verkade som de hade tänkt på allt när det gällde inredningen. Överallt jag tittade, så hittade jag nya vackra saker och ägaren berättade villigt om restaurangen och var allmänt jättetrevlig. 
Ja det är ett ställe jag verkligen kan rekomendera. 
 
En del av sittplatserna i restaurangen med den otroligt vacka dammen i bakgrunden, med äkta sten ifrån Thailand.
 
Buffe bordet för förrätten. Det fanns två till. Ett för varmrätt och ett för dessert.
 
 
Det här är bara en liten del av alla detaljer, men dem här små söta elefanterna är salt- och pepparkar =D
 
 
 
Idag mår stackars Selma jättedåligt. Vet inte vad hon har fått i sig. Jag har varit ute med henne var 5e minut sen kl 10 och hon pendlar mellan att ligga under min säng och på min matta. Nu har hon sitt back-on-track täcke på och ser allmänt ledsen ut. Lillsnuttan. <3
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: