pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Hihi =P

På sånt humör är jag idag.
 
Försov mig en del imorse vilket gjorde att jag missade ABC,n idag och det suger lite, men samtidigt fick jag den sömn som kroppen behövde. Nu känner jag mig utvilad, pigg och glad!
Solen strålar ute och jag är fylld av energi. Håller på med lite småprylar, som jag ska ge till Joséphine och hästarna =D Lite segt bara när hon frågar vad jag ska göra under dagen och jag inte kan svara Fast om hon läser min blogg idag, så lär hon ju få reda på vad jag håller på med ändå.
 
Igår var det invigning av vårens första skogspromenad och goa Hidalgo ville inte gå hem. Han ville ut på långpromenad och vara i ridhuset. Sötingen. Bifrost den stackaren var mest hungrig och varm och förstod inte alls varför vi skulle tvinga iväg honom ifrån lunchen.
Sedan ägnade Sandra och jag en timme åt att mocka ur halva deras daghage. Det blev en 5 fulla skottkärror =D känner mig lite stolt över det faktiskt. Går så mycket fortare också när man är två.
 
Nu ska jag fortsätta fixa och dona och sen packa ihop lite kläder och småprylar. Är ju bara två veckor kvar tills jag ska flytta. Känns lite småpirrigt och som att tiden går alldeles för fort. Förra veckan kändes 3 veckor som alldeles för lång tid och nu vill jag bara att tiden ska gå riktigt långsamt. Men det gäller att tänka på det positiva och inte fega ur. Det jag känner är helt ok. Allting är precis som det ska vara och jag har alla resurser inom mig. Tryggheten finns i mitt hjärta och jag skapar min egen verklighet.
 
Ska iväg till hästarna i eftermiddag, ge dem lunch och fylla på min egen energi och ikväll ska jag dansa och bara ha roligt. Det kommer också bli en riktigt bra prövning och träning på problemlösning. Har pajjat knäet och kommer få lösa dansen på ett sätt som kroppen klarar av. Ska bli intressant att se hur jag kan lösa det på bästa sätt faktiskt =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: