pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Smått generad

Då har jag hästarna själv nu i några dagar. Som tur är är det fint väder idag, så då hinner jag göra massa nödvändigt utomhus =D
Den klarblå himlen som fanns imorse har börjat täckas över av en fjädertunn dimgardin däruppe, men jag hoppas att solen håller sig framme.
 
Hade världens mest diskreta apotekare häromdagen. Min läkare hade skrivit ut ett recept jag inte skulle ha och när jag gick tillbaka till apoteket för att se om det var ändrat, så svarade apotekaren med en normalhög röst, som alla hör därinne.
-Ja du har fått Xyloproct. Stolpiller för hemorrojder.
Tack för den. 
 
Nä Nu blir det ut och röra lite på sig. =D
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: