pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Struktur är ordet

Har köpt blommor och satt i fönstret. Behöver lite extra vårkänsla i mitt rum känner jag =)
Har även gjort en ''Hitta på''-lista. Visste inte riktigt vad jag skulle kalla den, men en lista på saker jag kan hitta på när jag inte vet vad jag ska göra.
 
Rita
Pyssla
Stretcha
Se på film
osv.
Grymt bra att ha när det känns som att hjärnan flugit iväg någon annanstans.
Har vikt en massa lådor idag oxå =D superlätt att göra. Fick med mig lite extra tapetprover ifrån ABC,n så jag kunde fortsätta hemma. Tänkte faktiskt ta någon dag och få tag i lite tapetspill, så jag kan göra ännu fler som är lite större. Är ganska roligt faktiskt att ha något som man gjort själv och som faktiskt blir snyggt.
 
Berättade för arbetsterapeuten hur jag ville ha det när jag skaffar mitt stall. Hur allt ska vara enkelt, skyltat, ordnat och tydligt. Hon tyckte att jag verkade ha ett bra strukturtänkande och frågade om jag inte kunde ta med mig den kunskapen och skapa det så hemma. Det var nog det bästa jag hört på länge (och säkert någon som Jossan redan har sagt tidigare =P som vanligt), så nu kommer jag skapa struktur, ordning, skylta upp och
märka upp allt hemma...i mitt rum iaf.
                   
Har inte gjort dem här askarna, men det är samma stuk.
 
Dansade idag igen och är riktigt stolt över hur vig jag blivit =D kom ner längre i split än tjejen som dansar balett och som hjälpte till att hålla i gruppen idag =D Det ni!
Kan även stå och ta tag i mitt ben med ena handen och hålla det uppåt i luften =D =D Jag börjar bli vig nu
                                                       
Ska oxå hitta något bra stretchschema, för jesus vad bra alla förlängningar, lösgörande och stretchande övningar är för min rygg. Det löser upp alla mina låsningar och det är bara såååå skönt. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: