pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Den eviga egoisten

 
Man träffar dem människor man behöver och förtjänar. Så jobbigt bara när man får se sanningen om sig själv i andra. 
 
Tog tag i mina känslor och rädslor lite idag också. Fick ännu mera svar och ännu lite mer klarhet i varför jag mår som jag mår, gör som jag gör och är den jag är och sedan också hur jag ska lära mig av det, bearbeta det och förändra det.
Lika mycket tårar som vanligt, ett krigande inre som river och sliter i bröstet så det gör ont, som det underbara i när jag får klarhet och får nya mål att jobba mot =) En jäkla resa det där varje gång.
 
Behöver verkligen börja äta nu. Har börjat inse att mina ätstörningar är på riktigt nu och att jag behöver hjälp. Har varit så yr, illamående och darrig hela dagen idag. Får hjärtklappningar om jag bara råkar dra in ett lite för djupt andetag, kroppen är helt matt och slö och alla rörelser går otroligt sakta.
Just nu är det på gränsen till att jag vill åka in till sjukhuset och få dropp och matersättning, men är lite kluven...för jag vill verkligen aldrig bli inlagd på psyk igen och den risken finns ju. 
Det är liksom ännu en sån sak jag inte direkt vill lägga på min livsmerit.
-''Hej vill du anställa mig, bli min vän, bli ihop med mig? Jag är en psykiskt labil person med relationssvårigheter.''
-''Ja men självklart! Du är precis en sådan jag letat efter.'' ....................................
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: