pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Hur fungerar mitt undermedvetna egentligen?

Igår hade jag och Joséphine ett samtal på morgonen. Det som jag tycker är väldigt läskigt med det är att jag bara hörde det negativa i det hon sa och har inget minne alls av hon lade in så mycket positivt. Hon sa först en positiv sak, sedan lade hon in lite konstruktiv kritik och avslutade med ännu en positiv sak.
Ändå kommer jag enbart ihåg det negativa. Det andra var som att hon aldrig yppat. Kan inte ens nu komma på att jag hörde något positivt från henne. Det känns jätteskumt.
 
Plockade ännu mera hallon igår annars =D blev väl liiite för överambitiös och stod där i 3 timmar. Det fick jag betala för efteråt. Armarna är helt sönderrivna, så ser väl ut som en riktigt motiverad självmordsbenägen och det svider gött. Men det var det värt.
 
 

Har jobbat bra ihop med mitt Personliga Ombud idag. Tog med mig ALLA papper jag hade hemma och det är mycket. Det var första gången, sa hon, som någon faktiskt kom in med fullständiga underlag för allting, så vi fick skickat iväg ansökningen om kontaktperson, stödperson, stödfamilj redan idag =D
Är lite stolt faktiskt över att jag fullföljt alla samtal och fått hem alla journaler och anteckningar ifrån ALLT jag någonsin har gjort. Det har jag Joséphine att tacka för =) hon sparkar på mig bra i arslet ibland.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: