pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Verktygen funkar =D

Masserar lymfkörtlarna och trycker på hjässan varje gång en jobbig känsla kommer upp och det hjälper =D 
Det lugnar mig, det hindrar mig från att fastna i mitt tillstånd och det hjälper mig att möta känslorna utan att jag blir så skräckslagen =)
Känns jättebra. Får ju göra det..jag vet inte hur många gånger om dagen, men det kvittar. Så länge det hjälper så är det bara bra. Och det jag gillar med detta är att det inte syns så tydligt när jag gör det, så jag kan göra det när som och vart som =)
 
Tack Jossan för att du hjälpt mig bli mer öppen, så att jag kan ta in nya och gamla saker lite bättre =)
 
Har varit på lite foto-humör idag, så gick en runda runt i naturen och testade vad min kamera gick för. Blev inte så knåpert resultat ändå.
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: