pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

24/2-2013

Idag har jag mest tagit det lugnt. Har varit ganska slut i både kropp och själ sedan igår. Kände verkligen inte för att göra någonting. Sån skillnad från igår. Då var jag så inspirerad och villig och ödmjuk. Allt kändes bra och livet var lätt att leva. Idag känns allt mest dystert och tungt. Det är en sån dag då jag inte orkar bry mig om något.
Offerkoftan sitter hårt åtsnörad och sockersuget ligger på topp. Trodde på riktigt att de nya medicinerna skulle stabilisera upp dessa humörsvängningar....meeeen tydligen inte.
Jossan lyckades ändå tillslut sparka iväg mig till stallet. Vilket jag är tacksam för just nu. Då kunde jag passa på att avnjuta en stund i solskenet tillsammans med hästarna i hagen.

Såg en helt underbar och hemsk dokumentär om hästar förut. Där förklarade de hur mycket skador som faktiskt blir på hästen utav både bett och sadel. Efter den filmen vill jag varken använda bett eller rida på någon hästs rygg igen. Visste faktiskt inte att hästen får ont efter enbart 15 min med en ryttare på, oavsett hur bra och välanpassad sadel man än har. =O

Just nu är jag ganska så trött. Har nog ätit lite för dåligt idag.
En smörgås med extra kalkon på och en banan kanske förhoppningsvis balanserar upp det lite.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: