pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Fit for fight

Efter några dagar av noll matlust alls, har den äntligen kommit tillbaka. Äter som en häst nu och dessutom är jag bra i både nacken och axeln, så efter att ha väntat i 3 månader har jag nu äntligen kunnat arbeta som vanligt i stallet igen =D
Nu sitter jag här och har blåsor i händerna, musklerna värker, huden är solbränd och benen brända utav både tistlar och brännässlor och jag kan nog inte beskriva hur lycklig och tillfreds jag känner mig.
Körde kanske på lite för hårt idag, men det var det värt isf =) har fan väntat länge på detta. Var t.o.m så glad att jag vägrade låta andras sinnesstämningar påverka mig och jag kunde hålla mig kvar i mitt tillstånd utan problem.
 

Har nog fått börja inse nu att jag nog är lite för lättflirtad när det gäller killar. Har inte velat erkänna det förut, men får nog ta och göra det nu. Ett enda snällt ord räcker för att jag ska falla och allt detta pga mitt förbaskade bekräftelsebehov. 
Men nu har det hänt igen och jag får lägga band på min förmåga att gå händelserna i förväg. Det största problemet för mig när jag gör detta, är jag blir så otroligt besviken när saker inte blir som jag tänkt. Det får också andra att känna sig kvävda och orättvist behandlade och så är det aldrig snällt att göra mot någon.
Får istället se till att stanna upp och vara glad för det jag har, det jag får och det jag fått.
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: