pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Hat speglar mig själv

 
NLP sucks just nu för tillfället.
Det finns en person i min närhet som jag bara inte står ut med ibland. En som det ibland bara kokar utav ilska i mig utav bara tanken och det värsta är att när jag irriterar mig på någon annan, så speglar det enbart tillbaka på något hos mig själv.
Så när jag hatar någon annan, så hatar jag egentligen något hos mig själv. Det handlar enbart om mig och hur jävla ironiskt är inte det då?
 
Det enda som gäller nu är att se vad det är hos personen jag inte tycker om och sedan ändra på dem delarna hos mig själv. Antagligen är det negativiteten, uppmärksamhetstörsten, otacksamheten, klängigheten och det oemåtståndliga idiotiska i att se hindren i allting. Detta är iaf dem delarna hos mig själv som jag jobbar så hårt på att ändra. Så antagligen är det personer som uppvisar någon utav dessa egenskaper, som får mig att koka.
Antagligen kommer dessa personer till mig hela tiden också för att jag ska lära mig varför de får mig att koka.
 
Sanningen svider hårt ibland.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: