pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Helt ok dag

I förrgår var jag hos en kompis och fick rida lite på hennes söting till häst. Jag som trodde att jag inte kunde start och stopp, hade inga som helst problem med hennes häst. När jag tog lite i tyglarna så var det tvärstopp verkligen =D så jag var ganska glad då =)
 
Igår fick jag vara hemma däremot. Har troligtvis fått halsfluss...ännu en gång. Har ingen röst nu och varje gång jag försöker prata så gör det jätteont i halsen, så jag har viftat mig fram bäst jag kunnat dem här senaste 2 dagarna.
 
Har sett färdigt på sista avsnittet av American Horror Story idag =D så jäkla bra serie. Kunde inte sluta titta när jag väl börjat. Smått psykad, men ändå fruktansvärt bra =D
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: