pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Lupinernas förbannelse

 
 
Ja jag HATAR Lupiner! Inte för att de inte är vackra för det är de, men för att de är så många och för att de luktar så gott. De tar aldrig slut hur mycket jag än plockar i hagen (iaf känns det så) även om det är en terapeutisk uppgift. Sen så är det lukten. Den luktar otroligt gott, men den får mig att bli så fruktansvärt drogsugen. Antagligen för att vi höll på och ranta runt mycket i skogen i början av min karriär, så dem flesta blomdofter och även vissa parfymer är otroligt jobbiga att vistas runt. 
Bra träning iof =)
 
 
Sen har de förbannade ätstörningstankarna kommit tillbaka ännu en gång. Funderar på att ge bort vågen till Jossan ett tag, för jag har fan blivit som besatt utav den och dem där äckliga digitala siffrorna som visar min vikt.
 
Något positivt då är att jag kanske har möjlighet till ett studentrum  fick jag reda på igår =) om jag inte börjar plugga och de inte får in någon student, så är rummet mitt. Jag står på första plats och om jag börjar plugga så behöver de inte ens tänka på saken, då är rummet mitt på direkten =D
Ska träffa min handläggare på Folkhögskolan och prata om lite kurser jag kan gå. Känns som att det finns en anledning till att jag inte har fått någon arbetsträning/praktik än och det kanske är för att jag ska plugga. Jag vet inte, men det känns som en bra idé iaf.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: