pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Så känslig

Har varit väldigt känslig och lättstött idag. Kan ha att göra med att det var mycket insikter och känslor igår blandat med att jag är trött och fortfarande har en förkylning i kroppen.
Började liksom gråta när jag såg på Lyxfällan imorse...
 
 
Annars så har det varit en riktigt rolig dag. Först åkte vi iväg till Grand Hotell här i Falkenberg och åt lunch (jättegod), sedan besökte vi Wapnö gård och såg hur deras mjölkkor har det och sist men inte minst tog vi en tur till Ricardo glasscafé och åt italiensk glass som dessert =)
Jag njuter verkligen av min tid här nere hehe =P
 
Fick lägga mig igen när vi kom hem, för jag blir så trött utav allting och förkylningen gör mig inte piggare direkt, men när jag väl kravlat mig upp ur sängen, så gjorde mormor och jag i ordning tårtan till imorgon. Då kommer mamma, syrran och förhoppningsvis lillebror och Nellie också =D
Kan inte bli bättre.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: