pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Ja se det snöar....

Ja snö...ännu en gång och rejält blåsigt. Det känns mer som höst nu, än en vår med annalkande sommar =( Men men, bara att bita tag i livet och fortsätta ändå. Har tränat på att sluta ta över i situationer och låta andra komma fram. Har väl gått sådär. Frågade efteråt och alla sa att det var lugnt och ok. Vet inte riktigt om det betyder att jag tog över, fast det var ok ändå eller att det var lugnt ''Du tog inte över''. Kom på igår att jag lyckats manipulera den enda personen jag hittills inte kunnat göra. Vilket är ganska tråkigt, för det visar att jag fortfarande håller på med manipulation. Så det suger lite. Manipulerar däremot mest i ett självdestruktivt syfte och mycket mindre, för att få som jag vill, än förut. Så lite framsteg är det allt. Har haft en underbart mysig eftermiddag i stallet med hästarna. Idag var faktiskt första dagen på länge, som jag riktigt längtade efter att komma dit =) Nu är jag så trött så ögonen går i kors. Skönt att faktiskt vara slut i både kropp och huvud. Har bestämt mig för att enbart drömma bra drömmar inatt. Är så trött på alla dessa mardrömmar, så nu får det vara nog! Guld och gröna skogar, lycka, välmående och framgång ska de handla om inatt. Och därmed basta!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karsten
skriven :

Jätte bra inställning! Det går så länge man vill. Du har allt och vinna

Svar: Tack
Pinguuh