pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Snö....igen

Eftersom jag bor i den mest regniga staden i Sverige, är det väl inte så konstigt egentligen att det snöar mycket på vintern. Får liksom börja vänja mig, men var ändå fett besviken när jag vaknade upp igår morse och såg att marken var helt vit. Hade förväntat mig vår och lite värme, men nädå...LURING! Det blev inte bättre av att jag hörde från en gammal vän, som börjat dyka ner i drogträsket igen. Blev ganska besviken och sa vad jag tyckte och tänkte om det. Jag hoppas iaf att det fick den effekt som var menat. Men sedan på kvällen ringde Palle och frågade om jag ville följa med ut och leka med volvon. Det förgyllde hela den gråa dagen faktiskt. När jag satt där i baksätet medan de sladdade runt på vägarna och gjorde piruetter, så var jag ganska nöjd =D Idag ska jag på studiebesök till en eventuell praktikplats. Ett fastighetsbolag som håller på med fastighetsskötsel. Känns riktigt bra. Eftersom lata jag inte rör mig om jag inte måste, så känner jag att ett fysiskt jobb är rätt nädvändigt. Mår ju bra av att vara utomhus och röra på mig och skaffar jag ett sådant jobb, så är det liksom tvingat =) Sist men inte minst är det musikquiz på Harrys igen. Det är alltid kul och nu när allvetande Suss kanske hänger på, så har vi nog en chans.....att få mer än 8 poäng av 25 =P Kram banan
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: