pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Vååår!!!!

 
ÄNTLIGEN ÄR DEN HÄR!!!
 
Har haft en helt fantastisk heldag i stallet. Klarblå himmel och strålande sol som gav värme! Nu är det inte bara fint väder längre, nu är det varmt också.
Tog faktiskt med mig ett hästtäcke ut, som jag lade mig på och tog en tupplur i solskenet =P Är mycket mera praktiskt att sova lite i stallet om det behövs, istället för att gå hem som jag varit tvungen till under vintern.
 
Bifrost och Hidalgo verkar ha funnit lugnet igen. Det hörs bara något sökande gnägg då och då från Bifrost och som ekar tomt bort mot berget. Han väntar tålmodigt en stund, men hans rop förblir obesvarat och sedan fortsätter han sitt sökande efter det perfekta grässtrået.
 
Imorgon kommer jag ha min välförtjänta sovmorgon, sedan tänkte jag tillbringa resten av dagen till att bara mysa med hästarna. Får se om isen har smält såpass mycket att man kan ta sig utanför hagen och inviga vårens första skogspromenad.
 
Nu ska jag kura ihop mig under en filt och se på skräckfilm.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: