pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Äntligen!!

Fick äntligen ett Personligt Ombud =D!!
Vi ska prata om boende, boendestöd, nånting VUXEN för missbrukare och lite annat stuff som förhoppningsvis kommer hjälpa mig ytterligare i min väg tillbaka ut i samhället.
En riktigt god vän planerar också att flytta hit om några veckor och jag kanske förhoppningsvis får boende på Sjöbo snart. Mycket är i rullning och det känns helt underbart. 
Klarblå himmel har det varit idag, strålande sol och jag känner mig verkligen lycklig ända in i själen just nu =D
 
Har mått mycket bättre idag också. Igår klarade jag t.o.m av att gå ut en 20 min med hundarna och idag har jag även varit i stallet och knegat en stund =).
Yr är jag fortfarande när jag står upp, men det blir bättre för varje minut som går. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta, att det kommer funka att köra på Joséphines pappas nedtrappningsordination. Han har tipsat om denna metoden hela tiden och jag har trott på honom, men känt att jag varit lite i ett mellanläge eftersom min läkare har velat göra på ett annat sätt.
Själv har jag velat göra som Jossans pappa sagt, men kände det lite som att jag skulle vara otrogen mot min läkare om jag helt struntade i vad denne sa. Nu däremot, skiter jag faktiskt fullständigt i honom. =)
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: