pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

I'm a dreamer

Igårkväll när jag var påväg hem från ett par vänner, så mådde jag bara så toppen. Energin var uppe på hundra och jag ville bara springa och hoppa, så tog hundarna på en lite längre kvällskiss än vanligt och sprang lite med dem =)
Idag har mest varit en seg och maklig dag. Har varit i min egna lilla värld och varken mått bu eller bä. Tyvärr kommer det lite nackdelar med detta också. T.ex att jag inte har någon aning om vart jag sätter mina fötter eller vad jag gör. 

Skulle bland annat säga till Bifrost, som inte ville lyssna, på skarpen. Lyckades få repet runt mitt eget ben istället och den lilla läderflärpen som sitter längst ut snärtade till som satan på huden (hade självklart shorts oxå). Det gjorde förbannat ont och nu har jag två röda, vackra märken på benet som inte vill gå bort. Lyckades även sparka tårna i badrumströskeln...JÄTTEHÅRT!!!! Men vaknar till, det gör man iaf då hehe.
 
Nu ska jag iväg till stan och visa hur man festar på riktigt ;) 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: