pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Lite bättre

Är fortfarande yr idag, så det blir att vara hemma och ta det lugnt. Kan ju vara en uppe en liten stund emellan vilandet, så passar på att tvätta lite idag och ringa lite samtal =)
 
Men igårkväll så var jag så fruktansvärt rastlös. Var inte trött heller det minsta. Hade ju varit så mycket enklare om jag ändå varit det, för då hade jag ju kunnat sova.
Det är lite halvkul att vara rastlös när det enda man kan göra är att ligga ner och blunda. Fick roa mig bäst jag kunde. Massera mig själv, meditera och titta facebook lite då och då, men var inte så lätt att läsa eftersom allt snurrade =P
Men är faktiskt glad över att jag äntligen efter fem år, är fri från mediciner som gör mig till en zombie. Tyckte faktiskt att jag kände känslor och så innan och visst det gjorde jag ju, men fick inte så mycket intryck. Nu dem senaste veckorna när jag började nedtrappningen, så har jag märkt att jag tar in saker och ting mycket lättare. Jag lyssnar bättre och kan ta till mig det som sägs och det är en otrolig skillnad och lättnad. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: