pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Nya tag

Äntligen får jag i mig lite mat =D 
Har varit så jäkla hungrig dem senaste dagarna, men knappt fått ner någonting. Det är fortfarande segt att äta, men det är lite bättre iaf =)
Tyvärr har min rasande viktnedgång gjort att jag börjat få tillbaka mina ätstörningstankar, så får väl se till att jobba lite på det. Just nu älskar jag min kropp däremot. Vill varken gå ner eller upp någonting för tillfället, för är så nöjd med hur jag ser ut nu och det är väl ändå det viktiga?
 
Var på den där, som jag kallar det, fritidsgården för vuxna igår. Det känns jättepositivt inför det, men samtidigt lite tråkigt för dem andra verkade inte vara inne på samma spår som mig. De som var där verkar må sämre än mig och de var mer inne på att sitta och ta det lugnt. Kanske grilla lite och ta en fika.
Själv är jag mer fartfylld. Jag ville komma igång. Spela sällskapsspel, ut på terrängbanan, upzone, samarbetsövningar, pyssla, vara kreativ osv. 
Jag tänker iaf gå dit 3 ggr till och ge det en chans, så som Jossan tipsat om.
 
Träffade min, ja vad ska jag kalla det, typ handledare i ett EU-projekt som hjälper mig att komma ut på arbetsträning, men hon hade inte kommit nånvart trots sina ansträngningar. Antingen så fick hon inte tag på folk eller så tog de inte emot praktikanter. Lite segt, men det finns antagligen en mening med det.
Just nu så trivs jag nämligen så bra i stallet. Det finns så mycket att göra utomhus och allting är tungt arbete. Det är väl antagligen så att det är i stallet jag ska vara just nu och så kommer möjligheterna för arbetsträning när det kommer =)
Inget att stressa över. Allting är precis som det ska vara.
 
Ikväll blir det förhoppningsvis frisbeegolf med mina vänner eller något annat kul. Får väl se vad vi har tid och ork med.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: