pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

En alltigenom ganska bra dag

Första dagen tillbaka på dansen idag. Hade väldigt mycket bättre kondition än jag trodde och myyyyycket sämre muskelork än jag förväntade mig. Det är nu jag verkligen märkte av hur mycket min dåliga matperiod verkligen har slitit på kroppen.
Tråkigt, men sånt man får ta. Det kommer ju bli bättre.
 
Passade på att tvätta rent transporten idag också. Lovade ju Jossan att göra taket för ett år sedan, så för att kompensera för tiden som gått, så gjorde jag hela transporten. (har pyttelite kvar, men det är obefintligt =P)
Det var ju klarblå himmel, strålande sol och riktigt härligt varmt ute. Sommaren har kommit tillbaka, så det kändes som det enda rätta att ställa sig i bikini och köra en äkta carwash =P
 
 
                                                                    Note to myself
Att träna på: Låta andra få säga sitt också, sluta avbryta och lägga av att vara ''Bäst i hela världen. Jag kan allt och därför ska man göra på mitt sätt.''
Planera in tiden bättre så att jag slipper springa runt överallt och göra allt jättefort så att jag hinner med allt.
 
Fortsätta med:
Vara vänlig, uppmuntra andra och vara behjälplig.
Göra ett bra jobb och sköta alla åtaganden, som jag gjort exemplariskt den senaste veckan =)
Att vara förstående för djurens behov.
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: