pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Mycket runt omkring

Nu tar det fart =D har suttit hela helgen ihop med min samarbetspartner och gjort musik på datorn. Kommit nästan halvvägs på låten och det låter riktigt bra än så länge. Vi är GRYMMA!!!
 
Har börjat tänka ganska mycket på mitt liv och min tillvaro det senaste. Detta gör att jag har huvudet uppe i det blå. Går runt och är småirriterad mest hela tiden och även tyken ibland, har ingen koll över huvudtaget på vad jag gör, vart jag är (stöter till saker) eller vad jag ska göra. Massa tankar snurrar runt i huvudet. Hur ser mitt liv ut? Hur har det varit? Hur vill jag ha det och vågar jag verkligen satsa? 
Behöver hitta modet i mig själv och det gör att jag går runt och spänner mig, vilket har gjort nackspärren ännu värre (har haft skiten i två månader nu!!!!) och har även börjat få väldigt ont i magen.
Tänker hela tiden på att ''Allt är som det ska vara'' och att ''Saker kommer komma till dig när det är meningen att det/de ska komma''. Samtidigt vill jag heller inte bara slappna av och låtsats att allt kommer lösa sig. Vet att jag behöver jobba lite själv också ifall jag vill att något ska hända. Börja fokusera på det jag vill t.ex.
Just nu känns det bara som att det är väldigt mycket runt omkring och att det är mycket jag behöver hålla i huvudet och komma ihåg att göra, även om jag skriver ner allt.

Idag har iaf pengarna kommit från försäkringskassan och efter att jag tullat lite på pengar jag egentligen ska lägga undan som sparpengar, så har jag 500:- över =D. Ska därför åka iväg och se om jag kan hitta ett par vattentäta ridstövlar idag. Är trött på att gå runt och jobba i stallet hela dagarna med blöta fötter.
 
Har också fått en idé från en kompis, som har lagt in massa positivt tänkande citat på sin dator och kör det som skärmsläckare. Tänkte göra en liknande grej, fast sätta upp dem på mina speglar, på garderoberna, på väggarna osv. =) Känner att det är väldigt behövligt och även fast man kanske inte tänker på dem lika mycket efter ett tag, så blir ju ändå hjärnan påmind ''omedvetet'' varje gång den får syn på dessa citat =)
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: