pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Oväntade talanger

Upptäckte att jag kunde sjunga...bra också. =D Eftersom jag är otroligt självkritisk, så tar jag mitt eget godkännande som väldigt positivt =P
Visste ju innan att jag kunde ta en ton så sätt, men inte att det faktiskt lät så bra =D blev lite positivt överraskad. Har bestämt mig nu för att faktiskt satsa på det, men kommer börja lite smått så att jag kommer in i det. Leka runt lite med olika röstinspelningar och bara ha allmänt kul.
Har iaf gjort röstövningar, röstuppvärmning och tränat på skalor en till två gånger om dagen i över en vecka =)
Nu är det bara att se vart det bär hän. 
Jossan är borta ännu en vecka och jag har hand om alla djuren igen, dansen börjar imorgon, kommer göra massa röstinspelningar denna vecka, fint väder är det också, så just nu känns allting ganska bra faktiskt. Tänkte också passa på att rida Bifrost och träna mycket på allt som Erika lärde mig. 
Jenny kommer bli en upptagen tjej ;)
Kan äta igen också...bättre iaf. Äter faktiskt nästan som normalt igen och har lyckats dra på mig två kilo mer =D förhoppningsvis kommer både mina bröst och muskler att komma tillbaka snart =D
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: