pinguuhsverklighet.blogg.se

En blogg där jag visar världen utifrån min synvinkel.

Släppa taget

Nä nu känner jag att jag behöver ta tag i mitt liv och mig själv lite. Har så mycket blockeringar och rädslor som hindrar mig i mångt och mycket och jag känner att det här funkar verkligen inte längre.
Frågade Joséphine om råd imorse och hur jag skulle göra för att lösa allt med mig själv. Jo det handlar om att ta tag i mina känslor, lära mig hantera dem och acceptera dem, lära känna mig själv och älska den jag är, utvecklas som människa och sluta låta mig styras och hindras av mina begränsningar och istället se möjligheterna.
Fast nu kom det fler frågor som poppade upp i huvudet.
Hur gör jag för att ta tag i mina känslor, hur gör jag för att hantera dem och hur kan jag lära känna mig själv?
Jag vill kunna se mig själv klart och tydligt. Just nu är det som att titta sig själv i en immig spegel.
Känns som att jag behöver lite hjälp utifrån för att komma vidare med detta.
Oavsett så vill jag kunna klara av saker i livet, som kommer naturligt och lätt för många andra. Nu jäklar ska jag kämpa!!! 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: